کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317838 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا مایکروسافت و شرکا با چک ۲۴ میلیارد دلاری کمپانی دل را می خرند؟

Dell_Austin_Company

کمپانی دل Dell قصد دارد خودش را به قیمت ۲۴ میلیارد دلار به وسیله کنسرسیوم ویژه بخرد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، رییس این کنسرسیوم خریداران کسی نیست جز مایکل دل (موسس و مدیر اجرایی کمپانی دل) و همچنین شرکت سهامی شرکای سیلور لیک (Silver Lake Partners) نیز عضو کنسرسیوم بوده که به رقم ۲۴ میلیارد دلار معامله نزدیک شده است.

کنسرسیوم قصد دارد با پرداخت ۱۳ یا ۱۴ دلار به ازای هر سهم کمپانی دل را خصوصی کند که این برای کمپانی مستقر در راند راک در تگزاس یعنی ۲۲٫۶ تا ۲۴٫۴ میلیارد دلار ارزش کل سهام!
اما آخرین عضو کنسرسیوم نیز کسی نیست جز مایکروسافت.

البته مایکل دل همچنان بیشترین سهام سومین تولید کننده پی سی در جهان را در اختیار شخص خود خواهد داشت.
اعضای کنسرسیوم موافقت کرده اند تا با پرداخت ۱۵ میلیارد دلار فعلا کمپانی دل را از چهار بانک Barclays,bank of America,credit Suisse and RBC capital بخرند.

بانک Barclays سیلور لیک را پشتیبانی می کند، موسسه مالی JPMorgan نیز دل را پشتیبانی می کند.
اگراین نقل و انتقالات رخ دهد، مایکل دل با دشاتن ۱۶ درصد اکثریت سهام را در اختیار خواهد گرفت.

اما نفع آن برای مایکروسافت چه خواهد بود؟
شاید بیشترین نفع را استیو بالمر مدیر اجرایی مایکروسافت از این معامله ببرد.

بالمر لیستی از پی سی های ساخته شده از دل خواهد خواست تا ویندوز ۸ و تبلت خود را بیشتر و قوی تر راهی بازار کند و بدین ترتیب مایکروسافت جان تازه ای خواهد گرفت. در واقع با این معامله خونی تازه در رگهای مایکروسافت جاری خواهد شد.

از آنجایی که مایکروسافت سازندگان پی سی و دارندگان نسخه های OEM ویندوز را به باد انتقاد گرفته که نتوانسته اند ویندوز ۸ را آنطور که باید و شاید بفروشند، این خود فرصتی است تا مایکروسافت و دل هر دو خود را در بازار بالا بکشند.
رونق در سخت افزار و نرم افزار یعنی رونق در صنعت آی تی که باعث می شود بحران اقتصادی کم رنگ تر شود.

دِل، (به انگلیسی: Dell)‏ یک شرکت سازنده رایانه آمریکایی می‌باشد، که دفتر اصلی آن در شمال شهر آستین، تگزاس قرار دارد. در سال ۲۰۰۹ مجله فرچون شرکت دل را، در رتبه سی و سوم از بزرگترین شرکتهای دنیا، در لیست فرچون ۵۰۰ قرار داد. در سال ۲۰۱۰ دل، پس از دو شرکت اچ‌پی و ایسر، سومین شرکت بزرگ فروش رایانه شخصی، در دنیا اعلام شد. این شرکت رایانه‌های شخصی و محصولات دیگر وابسته به این نوع رایانه‌ها را، توسعه می‌دهد، ساخته و به فروش می‌رساند.

دفتر اصلی «دل» در راند راک، (حومه آستین) تگزاس می باشد و بیش از ۸۸۰۰۰ کارمند، در سرتاسر جهان دارد.

دل، یکی از صدها شرکتی است، که کامپیوترهای شخصی تولیدی خود را در اختیار مشتریان حقیقی و یا حقوقی قرار می‌دهد. فعالیت اقتصادی دل با درج آگهی در پشت جلد مجلات کامپیوتری و فروش کامپیوتر از طریق تلفن، آغاز گردید. امروزه حضور شرکت دل در عرصه تجارت الکترونیکی بسرعت متداول و عمومی شده است. شرکت فوق، قادر به ارائه کالاهای بیشماری از طریق وب شده است . بر اساس آمارهای موجود، فروش روزانه دل، چهارده میلیون دلار بوده و تقریبأ ۲۵ درصد فروش این شرکت از طریق وب انجام می‌گیرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13347 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/11/18 تعداد مشاهده: 1874
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر